Condiții și termene de livrare
Comenzile pot fi plasate online la orice oră și în orice zi, fiind apoi preluate în ordinea înregistrării lor, în timpul programului de lucru (9-17, în zilele lucrătoare legale). Procesarea comenzilor se va face în cel mai scurt timp posibil, fără a se depăși 2 zile lucrătoare de la lansarea comenzii și/sau primirea banilor în contul Dental Connect SRL.
Comenzile sunt onorate în ordinea primirii lor, în limita stocului disponibil.
Un operator va confirma, telefonic sau prin e-mail, primirea comenzii și disponibilitatea produselor comandate. Doar în condiții excepționale (zile libere legale, perioade de concedii, lipsa stocului, întârzieri de livrare de la furnizori), pot surveni întârzieri în validarea și livrarea comenzilor.
În cazul în care comanda este plasată înainte de ora 14:30, expedierea coletului se va realiza în aceeași zi. Dacă comanda este plasată după ora 14:30, aceasta va fi procesată și expediată în cursul următoarei zile lucrătoare. Comenzile online plasate de vineri (după ora 14:30) până duminică (sau în zilele libere) vor fi procesate luni (sau în prima zi lucrătoare), în ordinea în care au fost plasate și drept urmare, vor fi livrate clienților începând cu ziua următoare preluării (pentru produsele aflate în stoc).
Firmele de curierat efectuează transportul în interval de 24 – 48 ore de la expediere către orice localitate. Prioritar colaborăm cu FedEx pentru expedieri.
Comenzile cu valoarea totală mai mare de 500 RON (TVA inclus) beneficiază de transport gratuit. Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 500 RON (TVA inclus), se aplică o taxă de transport în valoare de 20 RON (TVA inclus).
În cazul stornării comenzii online, costul transportului nu se returnează.
Livrarea locală
Pentru clienții locali, se poate opta pentru ridicarea comenzile plasate online de la sediul Dental Connect SRL.
Plata
Plata se poate face prin ramburs, OP sau cu cardul. La ridicarea din magazin, plata se poate face și numerar, în condițiile legii.
Se poate efectua plata online cu cardul firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dar au cod CVV2/ CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusive pe serverele PlățiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul ca PlățiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs., ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în siguranță.
Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele "dentalconnect".
Anularea tranzacției
După anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 zile, în funcție de politica acesteia.
Rambursarea/ restituirea tranzacției
Rambursarea/ restituirea tranzacției se face în condițiile enunțate în "Termene și condiții", după primirea, acceptarea și validarea returului de către Dental Connect SRL.
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi restituită pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
Sumele plătite prin ordin de plată sau ramburs vor fi restituite prin transfer bancar.
Taxele de transport nu se rambursează.